INGIN MENGIRIM ARTIKEL? TAK TAHU NAK LUAH DEKAT MANA? Pihak Belia Usia Bahagian Sandakan berbesar hati jika anda dapat mengirim artikel anda mengenai program-program yang berlangsung di kawasan anda terutama di daerah sandakan (kampung sim-sim, karamunting, kampung air, batu putih, tinosa, merpati, bandar indah, sri taman, kampung gum-gum dan banyak lagi) dan di seluruh malaysia amnya. Kirimkan program-program yang berlangsung di kampung anda. ke e-mail :

beliausiasdk@gmail.com
dan pihak belia usia sandakan akan menyemak dan menyunting artikel anda bagi langkah-langkah keselamatan sebelum di paparkan.


PAPARAN MENARIK MENGGUNAKAN IE V8+ / MOZILLA FIREFOX





Pihak belia usia bahagian sandakan amat berbesar hati jika anda dapat join dalam group facebook belia usia.

ini untuk memudahkan lagi perhubungan ahli dalam memartabatkan syariah dalam DUNIA IT ini.

Search dalan enjin pencarian facebook : belia usia bahagian sandakan


terima kasih.

Sunday, November 8, 2009

Rotary Club Kian Agresif Di Sabah..

Salam alayk'.. penulis meminta maaf kepada semua pengunjung blog kerana hampir 2 minggu penulis tidak me'mosting' entri baru.. Ini kerana, penulis memberi komitmen sepenuhnya kepada aktiviti luar dan mempunyai kekangan masa untuk melayari alam maya.

Entri kali ini bersambung dari entri yang sebelumnya iaitu mengenai kelab Yahudi di Sabah iaitu Rotary Club. Hasil pemantauan penulis, dalam ke'senyap'an pergerakan kelab itu selama ini, tiba-tiba penulis dikejutkan dengan tindakan agresif kelab ini dengan keberanian mereka meng'iklan'kan program-program mereka di 'bill board'.


Kuil Yahudi (freemason) berdekatan dengan 'billboard' Rotary Club

Pandangan kuil Yahudi dari jauh

Ini merupakan satu ancaman yang besar terhadap umat Islam kerana entri sebelum ini penulis telah mengupas misi kelab ini iaitu untuk melonggarkan pegangan akidah umat Islam secara halus. Namun, tidak ada mana-mana pihak yang berani kehadapan untuk tampil bagi menyekat kemaraan kelab ini.

Dua minggu yang lepas, penulis bersama 8 0rang sahabat melakukan Jelajah Dakwah ke bumi Keningau. Dengan menaiki 4 buah motorsikal dari Kota Kinabalu ke Keningau melalui Gunung Emas, dapatlah penulis bersama sahabat yang lain meninjau panorama kehidupan masyarakat di bahagian luar bandar secara dekat, namun apa yang menjadi kerisauan penulis apabila terdapatnya iklan "Rotary Club" pada billboard area perkampungan yang ada di sekitar Gunung Emas. Iklan itu menerangkan mengenai projek kemasyarakatan yang dilakukan oleh Rotary Club. Sedangkan kelab yang merosakkan aqidah ini boleh bergiat dgn penuh aktif, macamana pula dengan pengorbanan kita sebagai umat Islam??

p/s: Adakah kita akan biarkan kelab ini terus terserlah dan sewenang-wenangnya menjalankan program mereka? Apa tindakan yang kita ambil khususnya para pejuang Islam di Sabah??

Sumber : Mujahideen

1 comments:

Zackery78 said...

Tidak!!!!! Tidak sekali-kali!!!! tiada patut kita biarkan... oleh itu marilah Ikhwan... kita sama2 menggembling tenaga meperhalusi perjuangan kita... dan menyebarkan dakwah sebanyak-banyaknya biar musuh2 kita itu terkubur...

Post a Comment